نوشته شده توسط : محسن

احتمال وجود رگه‌های طلا در خراسان‌ جنوبی

محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا (نمایندگی خراسان‌ جنوبی) ، اظهار کرد: گواهی کشف معدن طلای در نهبندان صادر و در حال حاضر پروانه بهره‌برداری و استهلال از آن در حال پیگیری است.

قیمت طلا

وی افزود: این معدن با ذخیره بیش از 4 میلیون و 900 تن طلا و با عیار 92 درصد است که با این نرم طلا تا کنون معدن طلا در استان نداشته‌ایم.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: احتمال وجود معدن طلا در سایر نقاط استان بخصوص منطقه نهبندان وجود دارد.

سالاری بیان کرد: این محوطه نیز یکی از تارگت‌های ذخیره شده طلا است که در اطراف این محدوده نیز امکان استخراج طلا وجود دارد.

وی عنوان کرد: با وجود اینگونه معادن امکان ایجاد واحد تولیدی وجود دارد و با وجود این واحدها علاوه بر ایجاد ارزش افزوده اثرات مثبت اجتماعی، اقتصادی و اشتغال را نیز بدنبال دارد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، یادآور شد: طلا به عنوان ماده معدنی همراه با مس بوده و معمولاً در رگه‌های پوسته زمین همراه با کانی‌های مس و یا به صورت آزاد وجود دارد .

سالاری با اشاره به اینکه طلا در طبیعت به صورت آزاد یافت می‌شود، خاطرنشان کرد: این عنصر به طور گسترده در طبیعت پخش شده و در بیشتر مواقع همراه با کوارتز و پیریت یافت می‌شود

قیمت سکه





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: